Вбивча програма для метавсесвіту? Заповніть його своїми аватарами ШІ, щоб нам не потрібно було туди заходити
Вбивственне застосування для метавселенной? Заповніть його II-аватарами самих себе — щоб нам не потрібно було туди ідти
Приходять большие цифры. Придбання Microsoft Activision Blizzard за 75 мільярдів доларів США (55 мільярдів фунтів стерлінгів) призвело — згідно з жаргонним мовою Call of Duty — «як бомба» в індустрії відеоігр з доходом у 200 мільярдів доларів США.
Це сильно вооружує гігант Xbox для його перегляду метавселенної, в якій гра є маркетинговим адреналіном цього широко розрекламованого онлайн-будущого, яке можна випробувати з ефектом завантаження через гарнітури віртуальної реальності (VR) або очки доповненої реальності (AR). На цій новині фондовий ринок знизив оцінку виробника Playstation Sony на 10 мільярдів доларів.
Метавселенна також викликала великий резонанс на виставці Consumer Electronics Show в Лас-Вегасе на початку цього місяця, журнал Variety назвав «самою гарячою технологічною тенденцією». Запуски нових продуктів включили новий віртуальний світ Samsung My House, що пропонує віртуальний домашній макіаж; і американська косметична технологічна група Perfect Corp, заснована на технології AR, яка дозволяє людям експериментувати з косметикою та аксесуарами за допомогою AR.
Звичайно, метавселенна розвивається швидко, навіть з тим часом, як (у жовтні 2021 року) Facebook перейменував себе в Meta — сміливий крок, коли віртуальна реальність приносить всього близько 3% поточного доходу компанії. Але Bloomberg прогнозує, що загальна метавселенська буде приносити дохід розміром 800 мільярдів доларів США вже в 2024 році (порівняно з 500 мільярдами доларів США в 2020 році), тому приз величезний.
Близько половини цього прогнозу на 2024 рік очікується від відеоігр, в той час як суттєвий залишок надходить на живі розваги, а такі великі артисти, як Аріана Гранде і Маршмелло, вже проводять концерти у віртуальному світі.
Тем не менше, помімо нижчих привабливих моментів для перших послідовників, що насчет нас інших? Підпишемося чи ми на віртуальну взаємодію масово, коли технологія буде готова через кілька років? Марк Цукерберг з Meta вважає, що метавселенна дозволить людям «відчувати себе присутнім — як будто ми прямо там… незалежно від того, наскільки далеко ми на самому місці знаходимося».
Но подождите секунду
Можливо, Цукерберг не повинен бути таким впевненим. Зміни в технологіях і розлученнях ніколи не передбачувані — це підтвердить будь-який, хто пам'ятає 3D-фільми.
Організація, що провокує все острівне, оновлена Ісландією, запустила аналогічні проблеми, випустивши в листопаді 2021 року рекламний ролик під назвою «Представляємо острівський світ». Ведучий пародіював євангелистський фільм Цукерберга «Я так рад вам розповісти» про запуск Мета, замість цього захищаючи аналогічне існування: «Це вже тут… Розширена реальність, без глупо виглядаючих наушників… Це повне завантаження, з мокрою водою. »
Ці творці заслуговують нагороди за визначення духа часу. Соціальні та розважальні тенденції показують, що багато людей жадають реальних вражень. Наприклад, дані США показують, що міські жителі переміщуються з міст в невеликі міста і на природу. Гастролі — основний джерело доходу в музиці (не кажучи вже про пандемії).
Тільки що в кінотеатрі з'явився аналогічний фільм німецького режиссера Йенса Мерера «Неможливий проект» про людину, яка зберегла останню фабрику Polaroid. У британському BBC One є популярне шоу в «Ремонтній майстерні», концептуально протилежне метавселенному: «Майстер, наповнений досвідченими майстрами… Трогательне протистояння від одноразової культури».
Тому легко сомневаться в ідеї безшовного тематичного парку майбутнього, де ваше життя — відеоігра. Привабливі продукти, що спускаються по трубах, соблазняют деяких людей — за повідомленнями, в Apple є круті очки VR / AR в лижному стилі, а інтелектуальні контактні лінзи в стилі Бонда вже зроблені. Але чи дійсно ми приймаємо офісне життя в стилі VR (тепер це можливо на Oculus), де ваша команда по роботі з клієнтами — це аватари з хіпстерськими бородами, а ваші продажі по понеділкам — у віртуальній лижній базі?
Познакомьтесь зі своїми аватарами з штучним інтелектом
Вполне точно, що існує альтернативна парадигма для альтернативної парадигми, яка є метавселенною. Замість того, щоб отримати доступ до метавселенної, ми могли б надати її кому-то іншому, делегувавши її синтетичними версіями самих себе, створеними за допомогою машинного навчання.
Навчені нашим потребам і перевагам, наші синтетичні «я» з легкістю переміщалися в цифровому просторі. Об’єднайте все, що Amazon і Facebook вже знають про пошуки завершити покупку, додайте обідню розмову, коротку утреню зустріч для визначення пріоритетів — і ваш цифровий аватар може стати діючою копією.
Він не потребував би у фізичному існуванні, але міг би синтезувати вашу річ і ваші фізичні риси і вийти в метаземлю. Він буде вести переговори по вашому новому контракту на електроенергію, вибирати одяг, вимагати сантехніку — що зручно.
Це метавселенна, де виконується робота: наші аватари виконують скучну роботу у віртуальному світі — купують новий холодильник, домовляються про сделку — у той час, як ми беремо участь у тому, що дійсно важливо в реальному світі.
Він міг би функціонувати як невидиме місце під лісницею, де в «Аббатстве Даунтон» виконується основна робота. Або як ваш власний колл-центр, з банками агентських версій, де ви працюєте з внутрішніми клієнтами, а на самому місці ви можете відправитися на нинішній пляж. (The New Yorker одного разу назвав автора Клайва Джеймса «відмінною компанією парней». У метавселенній це дійсно могло бути правдою.)
Уберіть метавселенну в це функціональне простір, і воно стане ще більш цікавим, ніж нызовнішнє, переважно розважальне тщеславие, і, можливо, відкриє ще більше можливостей. Звичайно, ми все слишали про антиутопічних II або тривожних повідомленнях про дипфейках і арміях ботів, але будуть блокчейн-способи підтвердження особистостей наших аватарів в метавселенной, щоб можна було уникнути великих небезпек.
І, як висловився гуру II Ендрю Нг із Стенфорда: «Беспокоитися про злих роботах-убийцах II сьогодні трохи схоже на беспокойство про перенаселення планети Марс».
Пространство ще формується. Але, можливо, репліки II стануть вбивчим додатком, який принесе нам краще з віртуального світу, не відказуючись від кращого з реального світу, який у нас вже є.
Як сказано в книзі Стівена Спілберга «Первому гравцеві приготуватися»: «Реальність — це єдине, що реально».


